Περίοδος 10/2014-06/2015 09/2015-07/2016 10/2016- | Συναντήσεις 7 10 6 | Βιβλία Ο αναρχικός των δύο κόσμων (Ούρσουλα Λε Γκέν) Το εγκώμιο της απραξίας (Φρανσουά Ζυλλιέν) Η παιδική ηλικία του Ιησού (J. M. Goetze) Homo Faber (Μαξ Φρις) Η καρδιά ενός σκύλου (Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ) Λάϊλα (Robert M. Pirsig) Το βιβλίο του τσαγιού (Οκάκουρα Κακούζο) Οι πρόγονοί μας (Ίταλο Καλβίνο) Ανάμισης τενεκές (Γιάννης Μακριδάκης) Μέγα ύδωρ (Emily Dickinson) Ο ήχος των πραγμάτων όταν πέφτουν (J. G. Vasquez) Περί της ηδονής του να μισείς (William Hazlitt) Ουδέν νεώτερο από το δυτικό μέτωπο (Εριχ Μαρία Ρεμάρκ) Νορβηγικό δάσος (Χαρούκι Μουρακάμι) Το ημερολόγιο του Αδάμ και της Εύας (Μαρκ Τουαίην) Το κλειδί (Τανιζάκι) Ο χάρτης και η επικράτεια (Μισέλ Ουέλμπεκ) Η σκοτεινή ήπειρος (Μαρκ Μαζάουερ) Καθρέπτες (Εντουάρντο Γκαλεάνο) Το Μέγαρο Γιακουμπιάν (Αλάα Αλ-Ασουάνι) Το βάρος της πεταλούδας (Erri de Luca) Το κακό έρχεται από πιο μακριά (Alain Badiou) Πουλιά ταξίδευαν στον δρόμο μου (Αρσένι Ταρκόφσκι) Γκιάκ (Δημοσθένης Παπαμάρκος) Το γεράκι της Μάλτας (Ντάσιελ Χάμετ) |
Βιβλία που διαβάσαμε (μέρος δεύτερο)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)